niedziela, 1 września 2013









Lenka i Jacuś. :) Jacek 30.08 skońćzył 2 miesiące Lenka 3.09 skońćzy 4 miesiące i wprowadzimy nowości do diety. Niunia waży 6.200kg. Przez trzy dni karmiłam ją mieszanie. Kupiłam NAN pro , a okazało się że nie potrzebnie. Zrobiłam to bo myślałam ,że Lenie nie starcza moje mleko. Jednak miała takie 3 dni ,że nie chciała jeść ani z butelki ani z piersi ale to może przez te zmiany pogody i przez ten chaos ,który nas otaczał przez ostatnie dwa tygodnie. Końcem konców i tak wróciłyśmy do piersi i teraz jest już wszystko dobrze. Ogólnie to Lenka rośnie zdobywa ciągle nowe umiejętności. Teraz zaczęła łapać się za pięte i ciągnąć ją w stronę buzi. Słodko to wygląda. Jak dam radę to zrobie jej zdjęcie :)

1 komentarz:

  1. typowalam Cie :)

    http://brzdacedwa.blogspot.co.uk/2013/10/liebster-blog-award-iii.html

    OdpowiedzUsuń